Bilgi İşlem Şube Müdürlüğünün görevleri şunlardır:
Valilik birimlerinin bilişim hizmet ve işlemlerinin; etkin, verimli, hızlı ve güvenli bir biçimde yürütülmesini sağlayacak sistemler ve ağlar kurmak, sürekli ve kesintisiz işleyişini sağlamak,
Valilik birimlerinin bilgisayar, yazıcı, tarayıcı, faks, fotokopi, modem ve benzeri bilişim cihazları ve sarf malzemeleri ihtiyacını Bakanlıkça belirlenen standartlara uygun olarak tespit etmek, gerektiğinde bunları temin etmek, donanımların bakım ve onarımlarını yapmak veya yaptırmak,
Başta e-İçişleri Projesi olmak üzere, valilik ve kaymakamlıklara bağlı birimlerde uygulanacak her türlü bilgi işlem projesi ile ilgili koordinasyon ve işbirliğini sağlamak,
Bakanlıkça belirlenecek eğitim programlarının uygulanmasını sağlamak, eğitmen ve kullanıcıların eğitim ihtiyacını belirlemek ve bu ihtiyaçları karşılayacak eğitim organizasyonları yapmak,
Valilik internet sitesinin sürekli, güvenli ve güncel olarak yayınını sağlamak,
İlçe birimlerine bilgi işlem konularında destek vermek,
Mevzuat ve Vali tarafından verilen diğer görevleri yapmak.
Kamu Hizmet Standartları Tablosuna ulaşmak için tıklayınız.
İLETİŞİM :
Tel: 0 482 212 24 18
Fax: 0 482 2 13 01 96
Mail: bilgiislem@mardin.gov.tr
Adres: 15 Temmuz Şehitler Caddesi Valilik Hükümet Konağı Artuklu/MARDİN